6.12.2012



Air Mata Ketulusan



Sebagai lelaki, aku telah mengalah kepada mu untuk segalanya
Tiada lagi harga diri, tiada lagi kehormatan untuk ku walau itu hanya sedikit saja
Sesaat aku merasa sangat tersanjung, tapi sesaat itu pula aku begitu hinanya dihadapan mu
Lelaki yang terlupa saat amarah yang kau tumpahkan


Tahu kah kamu kalau aku sangat terluka..??
Mengertikah kau perasaanku saat itu…??
Air mata ini adalah saksi…..betapa aku sungguh terluka sayangku


Diary ini adalah tempat ku mengadu…….disaat aku tidak tahu lagi harus kemana mencurahkan semuanya.
Terkadang, didalam diam aku menerawang jauh, adilkah semua ini?
Adilkah ini…??
Aku tahu, aku bukanlah lelaki yang sempurna


Seperti “mereka” yang terlebih dahulu pernah singgah di hati mu dan mengisi hari hari mu
Orang-orang yang dengan sepenuh hati kau cintai
Orang-orang yang sangat kau hormati
Mereka yang sangat kau banggakan
tidak seperti aku yang hina ini,
 yang tidak sedikit pun dapat kau banggakan


No comments :

Post a Comment

silahkan komentar anda disini....